A módszerek tekintetében a felsorolt lehetőségek közül a játékot, szerepjátékot jelölték meg legtöbben a kitöltők. Ezután ugyanolyan arányban jelent meg a megbeszélés, valamint a kooperatív tanulástechnikák alkalmazása. A gyógypedagógusok számára elengedhetetlen differenciálás is nagy számban megjelent a válaszadók között. A magyarázat és a vita alkalmazása viszont a megkérdezettek kevesebb, mint a felénél bukkant csak elő.
Érdekes megfigyelni a munkaformák viszonylatában, hogy a válaszadók szerint egy idális iskolában a pedagógusnak leginkább csoportos munkaformát kellene alkalmaznia. Természetesen az élen az egyéni és a páros munka is megjelenik nem olyan sokkal lemaradva. És ahogy várható volt, a frontális munkaforma bizonyult a legkevésbé ideálisnak, a kitöltők ⅓-a jelölte be.
About Unknown
Hi, My Name is Anna Nagy.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése